2010-10-29
16:07:34

Sleepy

Hejsan!
Har inte så mycket att säga. Hannes mår bra, men har feber lite då & då. Han är vaken mycket längre stunder nu så jag passar på att lägga upp några bilder som jag tog på honom för ett par dagar sen när han var nybadad.





2010-10-21
19:34:47

3 månader

Halloj!

Idag var vi på 3mån-kontroll och Hannes väger nu hela 6890gram och är 61,8 cm lång :) huvudomfånget är 43,1 cm. Otroligt att han har gått upp 1 kg på prick en månad :)
Han fick även fina första vaccin-sprutor, en i varje ben så han har varit varm och grinig sen dess, men han har fått lite alvedon så nu är han lugnare och betydligt svalare :)

Har som inget speciellt att säga, och nu blir det inga bilder på honom ;) har lagt upp bilder i överflöd har jag märkt, haha.

Hörs ♥
2010-10-14
19:07:58

14 okt & snö

Halloj!
Här mår vi bra. Tommy har varit hemma från jobbet ett par dagar för han har varit sjuk, även Hannes har varit förkyld men de är bra nu.
Första snön är här & det är väldigt kallt ute, imorgon har jag tänkt ta en promenad med vagnen & Rocky, han älskar snön, vill bara äta av det.. Rocky alltså, haha. Ska även tvätta. Sen vad som händer vet jag inte.

På lördag har jag tänkt se en agility tävling på Grans. Natalie ska vara med me hennes hund Coda. Sen har jag tänkt fara till stan för Pappa fyller år på måndag & Natalie på tisdag så ska se om jag hittar nått åt dom :) Och jo Nalle du ska visst få present! <3 Även om du vägrar säga nått du önskar dig, haha. Men får se om jag tar mig med Hannes, barnvagn osv. För Tommy ska jobba på lördag, så min mamma får skjutssa oss om hon blivit frisk, hon är jätte förkyld nu, haha alla verkar vara det nästan. 

Hannes har vaknat i babysittern framför tvn så jag lägger upp lite bilder sen ska jag byta blöja & ge han mat :)





2010-10-07
12:32:21

Bada är härligt




2010-10-01
22:34:56

Bilder