2011-06-21
11:49:14

11 mån om 2 dagar

Hejhej!

Om 2 dagar blir Hannes 11 månader. Och på söndag blir det dop. Det var inte tänkt att han skulle döpas så här sent, men han har fått en egen stickad klänning som tog tid sen var jag seg med att boka dopet. Men det spelar ju ingen roll ändå :) Jag längtar.

Här är några bilder som är tagna för 2 veckor sedan:



2011-06-03
19:22:12

Helg

God kväll igen!
Tänkte göra ett nytt inlägg, annars skulle det bli så mkt bilder i ett & samma.

Idag gör vi inte så mkt. Jag & Hannes tog en promenad förut idag, det var så varmt & skönt :) När vi kom tillbaka igen var Tommy hemma, han hade fått sluta 1 timme tidigare. Så nu sover Hannes, Tommy spelar Borderlands på playstation 3 & jag äter lite godis.

Justja jag har bokat dop åt Hannes. Den 26 Juni kl:14.00 i Norrfjärdens Kyrka. Säg till om du vill komma ifall du inte redan är bjuden :)






SUUUUUPERMAAN!

2011-06-03
19:06:10

10 månader & 11 dagar

Tjoho!
Förra veckan var jag på 10mån-kontroll med Hannes på bvc. Han vägde 10180 gram, 73,7 cm lång & huvudomfånget var 48,4 cm :)
Han hade inte gått upp lika mkt som har brukar, men det var för han rör sig så mkt & har heller inte så jätte bra aptit alltid pga tänderna. Men han var fortfarande lite över kurvan, speciellt på längden och för att inte tala om huvudomfånget ;) Vissa tröjor som inte har knappar går inte över hans huvud.

Men här är lite bilder