2011-11-11
13:40:52

Länge sedan!

Heej!
Länge sedan jag skrev här, och mycket har hunnit hända! Sista inlägget här berättade jag ju om att det strax skulle vara dags för Hannes dop, det gick superbra. Han skötte sig utmärkt under "cermonin" eller vad det kallas. Han flirtade och lite annat med våra anhöriga som satt på bänkarna och tittade. Tommy höll honom under hela tiden, det var varmt för honom kan jag säga, mitt i sommaren med en skållhet busunge i en varm klänning ;)
Sedan fyllde han 1 år & lärde sig att gå. Han började på dagis & jag började skolan. Går klart mitt sista år på Grans naturbruks skola, som jag hoppade över förra året när jag var hemma med honom.
Han håller på att lära sig att prata för fullt, förstår mycket av det man säger åt honom. Jag minns hur förvånad jag blev första gången jag sa åt honom "Sätt dig ner, Hannes!" när han stod på en stol & och han tittade på mig & satte sig.
Kommer lägga upp lite bilder från tiden som gått då jag bloggade sist. Självklart inte alla bilder, dom finns på min facebook, men här kommer lite bilder från dopet iaf!
Det var 4 generationer på några bilder, på min sida & Tommys sidor