2012-04-13
21:29:32

Badat

Halloj!
Idag har jag & trollungen badat en stund i varmbassängen i Öjebyn. Han fick ha på sig såna armringar som man blåser upp, så var det lättare att hålla honom i vattnet. 9,90:- på biltema.
Han sken som en sol och då blir man lycklig :) Vi hade kunnat bada hur länge som helst men Tommy väntade på oss, vi skulle till hans farmor och äta fläskpannkaka.
Där fick jag en stor påse med kläder från nån tjej med exakt samma storlek som jag har. Det var 3 sommarjackor, 2 var skinn, en brun & en snygg svart. Den andra var en svart liten tyg jacka. Och lite andra saker.
Imorgon ska jag till Luleå på stan och kolla efter en studentklänning med min mamma och lillebror Tiff som inte är så liten längre :)
2012-04-11
21:06:00

Börja blogga?

Hejsan!
Jag kom på att jag har ju faktiskt en blogg som jag uppdaterade en gång i tiden. Och jag ska kanske börja om igen, eller? Kanske inte har så världs viktiga saker att skriva, eller roliga.
Hannes är iaf 1 år & 8 månader, snart 9. Han går på dagis, men har varit mycket sjuk. Nu är det tredje veckan han är hemma från dagis, fast den här veckan är han ganska frisk, och vi har påsklov han & jag. Jag går klart sista året på Grans, betygen är skit, då jag varit mycket borta, alltså hemma med Hannes, och då orken inte alltid funnits där..
Här kommer lite blandade bilder

Äldre bilder
Nyare bilder