2011-02-18
13:58:30

Fredag igen

Hej!

Jag & Hannes kom just hem från en promenad till apoketet & tillbaka i kylan. Jag köpte flytande alvedon & Inotyol salva åt honom. 
"Inotyol är en fet salva som verkar mjukgörande och skyddande och som lindrar sveda och klåda vid hudirritation. Inotyol används för behandling av icke infekterade hudåkommor t.ex. skrubb- och skavsår, självsprickor, hudrodnad/irritation och inom barnavården ("röda stjärtar"). Inotyol används också för behandling av vissa eksem och vid brännskador"

Jag har köpt den förut också & den är verkligen jätte bra för röda babystjärtar, man behöver bara stryka på ett lager några gånger så är det rodnaden borta. I alla fall på Hannes.

Idag efter jobbet ska Tommy byta förgasare i bilen så den går att köra igen, för just nu startar den inte tydligen. Annars vet jag inte vad som händer i helgen.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: