2010-08-24
06:43:58

Dålig på blogg

God morgon!

Jag är verkligen dålig på att uppdatera här kan jag erkänna, menmen ska väl bli bättring :)
Igår var vi på bvc med Hannes på 1 månads kontroll. Han vägde 4445g och är 55 cm lång, pojken min, växer så det sprakar om honom.
Jag fick en kortison salva som samtidigt är svampdödande mot mina munsår som vägrar försvinna, klöser dock upp såren hela tiden för jag är så stressad inombords. Och jag ska börja med MittVal Kvinna, för det är viktigt med vitaminer osv för mig själv när Hannes tar vad han behöver från mig.

Jag berättade att när Hannes ammar så suger han mig tom oftast & är fortfarande hungrig & gnällig, vilket är väldigt jobbigt, så Maria som hon heter sa att vi ska köpa mjölkersättning & ge han på kvällarna, då håller han sig mätt längre. Och det hjälper, när han får det så sover han längre än av bröstmjölken, så det märks att han blir mätt vilket känns jätte skönt.

Tog några bilder igår när vi var hemma hos mamma & pappa.



Morbror Tiff & Morfar








Skönt med en 42" plasma tv :)

Men nu ska jag gå & göra något annat, typ äta eller lägga mig framföt tvn om det är nått om lillen kan somna. Jag hör hur han ligger och gör jätte söta ljud från spjällsängen..
Hörs ♥
Postat av: Mariell

Jag blir nestan svartsjuk på dej han är så underbar :D skulle nästan vilja ha en litten själv :D håppas det går bra med er :)

2010-08-27 | 11:57:24
URL: http://dimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: