2010-06-08
20:55:54

Chock

Hejsan.

Jag är nästan i chocktillstånd! Min riktiga pappa ringde just, han som inte hört av sig på jag vet inte hur många år! Men istället har han sagt till min soc tant massa gånger nu när han hört att jag flyttat att han vill träffa mig, men han har aldrig kunnat ringa mig en endaste gång ;s aldrig ens vid jul eller då jag fyllt år på flera flera år. Så hade för-snälla-jag gått med på att träffa han imorgon med min soc tant hemma hos mina föräldrar, men jag kände att jag inte ville så när han fick veta de, ja DÅ ringde han hit ;o å jag ensam hemma hos mina föräldrar svarade -.- ..

Hur som helst, whatever.. Har testat massa tröjjor som jag fått av mamma, kanske kommer bild sen.. Glömde mobilsladden i norrfjärden, men ska tillbaka dit imorgon.

Rocky & Astrid är helt crazy av att se varandra, det har ju gått nästan en heeeeeeeel vecka sen sist, haha.
Blir väll att lämna blodprov imorn på mvc, är inte rädd för stick i fingret och ta spruta i armväcket längre. Känns som en vana nästan, haha..

Imorgon har halva veckan gått.. Sen på fredag får jag äntligen träffa Tommy :D <3<3

Hörs ♥
Postat av: Natalie

OJ, nästan lite läskigt :S men kul ändå =)



2010-06-08 | 22:49:32
URL: http://nalleliespix.blogg.se/
Postat av: Tommy

Tröja på magbilderna hoppas ja :) <3

2010-06-09 | 01:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: