2010-06-27
20:48:36

Dålig uppdatering

Hejsan!
Ursäkta för väldigt dålig uppdatering men helgen har varit underbar, jag berättar mer sen då jag har tid. Vi har varit på pite havsbad, på stug området.

Men nu ska jag, Tommy & Emil se en film, sen ska vi börja åka mot Gällivare. Men tror inte Emil ville följa. Och Tommy hade heller inte lust. Men work is work..

Justja jag har förvärkar typ hela tiden nu. Regelbundet. Ont ont som fan vid röven utav det också. Tommy tror att jag ska föda i veckan men jag vet inte :) hoppas snart!

Aja, pusshej ♥
Postat av: stina

Förvärkar som är så jobbigt. Men om de är regelbundet kanske du bör göra en undersökning för att kolla om du har börjat öppna dig något :)

2010-06-28 | 12:28:34
URL: http://st1naa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: