2010-06-14
06:19:10

Gällivare

God morgon =)

Klockan är bara lite efter 6 på morgonen, min första vecka som LEDIG :D
Men jag är i Gällivare där Tommy bor, fick upp han i tid och vi hann äta frukost, prata/lyssna på en knäpp tant osv och nu är han på jobbet i tid =)
Tommy, jag & magen delade på en 90's bred säng i några timmar i natt..

Juustja igår var på på bb/förlosningen!!
Inte för att föda men för att titta åde ;) Det var kul, eftersom jag har aldrig varit där.. Tommy däremot har rännt där jämt & ständigt med sina syskon ;) nä men.. En barnmorska visade runt & berättade hur det kommer vara & hur saker fungerar ungefär. Mådde illa som fan för att vi köpte kycklingbaugetter där som inte var så nice tror jag.

Tar länge att skriva för jag får radera ord och meningar hela tiden för det blir fel, tangentbordet på den här datorn är inte likadant som på mitt.. Natalie & Tommy bland annat vet jag menar, men dom anser att det är rätt på den hära och fel på min, hmm..

Jajja, har inte så mycket interessant att berätta så..
Hörs ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: