2010-06-08
13:01:27

Hejhej

Halloj!
Det där med rubriker.. Vad ska det egentligen stå?

Nåja, jag har just kommit tillbaka till Norrfjärden. Har vart till skolan ett tag, bara en riktig skoldag kvar innan sommarlovet.. Och på torsdag ska vi vara på Norrstrand och ha lekar osv. Blir att titta på för mig ;)

Klassen pratade om Stockholms resan som blir i december eller nått sånt, och jag vill jätte gärna följa med (Kommer ju vara hemma det året med bebisen, och gå klart 3an ett år senare), men jag vet inte hur det skulle gå för Tommy att ha bebisen själv en hel helg, men jag har säkert slutat amma då. Det blir hundutställning, agility och sånt.

Imorgon ska jag på MVC kl 09.00, känns som att jag ränner där jämt.. 3e veckan i rad jag har tid där ;p Hoppas svaren på mitt urinprov kommit som jag lämnade sist, det skulle skickas på prov för det var nått. Hoppas att det inte var något speciellt.

Sen kl 15.00 imorgon då, så är det Förlossning+BB info på Krokodil inne i stan som jag kanske ska på med mamma. Dom säljer tydligen fika och det med.

Nu ska jag vila och se tv.. Hörs ♥


Postat av: piteasflicka

du kan skriva vad inlägget handlar om eller bara något annat roligt. .) vill du ha hjälp med en ny design? :)

2010-06-08 | 15:35:55
URL: http://piteasflicka.webblogg.se/
Postat av: Lina Johansson

Skulle vara kul, men vet inte riktigt med vad för bilder osv än när bebisen inte kommit :P

2010-06-08 | 15:37:48
Postat av: piteasflicka

aa ett annat tips är, när du svarar på kommentarer så går du in på den andras blogg och svarar där i en kommentar så ser man att du svarat. :p jag hade bara tur att jag kollade nu igen. :P

2010-06-09 | 00:32:33
URL: http://piteasflicka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: