2010-06-24
15:04:37

Imorgon är det midsommar

Tjena =)

Igår åkte jag tåg från Gällivare =) Och jag sov hos mina föräldrar inatt & imorse var jag då på mvc. Mitt hb-värde har sjunkigt till 119 igen.. Och väger 50,1 så jag har gått upp 8 kg än så länge :) Magen är 35 cm :)
Barnmorskan kände även att huvudet där nere är nästan helt fixerat, gick nästan inte att rubba :)
Jag längtar så otroligt mycket.. Efter att få se hur han/hon ser ut osv.. Sen ska det bli skönt att slippa bära den extra vikten, tar på ryggen som fan.. Och även att få sova på mage igen ;)

Har haft svårt att andas rätt länge nu, men den senaste tiden har det blivit värre. I natt vaknade jag av panik för jag kunde knappt andas.. Sådant tryck på lungorna och allt, även fast man ligger på sida.

Älskling är snart här & hämtar mig & Rocky, för att Astrid började nämlingen löpa igår för första gången! Hon som är så liten..
Vi ska & handla tacos till ikväll & även något smarrigt till imorgon tror jag :)

Lägger in lite bilder :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: