2010-06-15
06:47:24

Ny dag

God morgon!

Jag är sjuuukt trött.. Men älskling har kommit iväg till jobbet i tid, frukost i magen + lunchlåda med sig, borde jag komma hit oftare?! Haha skoja..
Nu har jag slutat med pencillinen, dom sista dagarna svettades jag hela tiden men var iskall på hela kroppen, plus klåda/utslag på kroppen.. Så nu sitter jag och kliar för fullt på benen där jag först trodde jag hade myggbett men nope inte överallt.

Idag ska jag bara byta sängkläder här inne där Tommy bor i gve, pyttelitet rum.. Och det blir att läsa, se film, köpa lite godis från pressbyrån kanske. När baby slutat jobbet ska vi kanske hälsa på några som heter Kjell & Annika som är vänner till hans mamma.

Pusstjao ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: