2010-06-21
08:04:29

Ny vecka

God morgon =)

Jag har avbokat tiden med hemterapeuten som skulle komm 9.00, som tur är ville hon nog inget viktigt, bara kolla att vi har allt vi behöver osv. Kändes jobbigt & stressigt om hon skulle komma för då skulle jag va tvungen att städa som en dåre + tvätta och även hinna få upp tommy som skulle skjutsa mig till Arnemark och lämna hundarna, för att sen ta oss till gällivare :P

Helgen har bestått av fiske+grillning varje dag.. + regn, regn, regn! Själv suger jag på att fiska så Tommy, Emil osv fick sköta det medans jag satt som en fågelunge och väntade på mat "Fånga en stor fisk nu, jag är hungrig!!!!"

Får se om jag följer till gällivare, alltid tjorv när man inte har pengar på kortet :s

Lägger in några bilder så skriver jag mera sen ♥

Bilden går ej att vrida just nu, fixar sen på Tommys dator













 Rocky simmade
Postat av: stina

Men grymt sega!

2010-06-22 | 09:58:33
URL: http://st1naa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: