2010-06-09
10:51:23

Sista skoldagen på mer än 1 år

Goood dag =)

Just nu sitter jag i skolan, vart på mvc där min barnmorska mätte magen, 1-2 cm större än förra veckan. Så det var ju bra att jag växer. Men är under normal kurvan, men man kan inte förvänta sig mer när jag själv är så liten sa hon. Och bebisens hjärtslag är 140 slag/min, det är underbart att höra hur snabbt och kraftigt det låter, kanske svårt att förstå men man blir så varm i hjärtat.

Hon ringde till BB i sunderbyn och vi ska dit på söndag 13.15 men ska ringa vid 11 för att höra så det går bra, för det kan vara fullt upp med flera förlossningar den dagen så, men hoppas för det skulle vara kul att se hur det är där och en barnmorska ska berätta lite för oss osv =)

Har egentligen ekologi nu men hade ändå sagt till läraren/mentorn att jag skulle bort så.. Mamma hjälpte mig att tömma Corrys hundbur nyss. Och ska bli lite spännande att få se sen va dom berättar på info träffen senare idag som jag & mamma ska på..

Hann bara dricka en liten Danonino youghurt i bilen imorse, och är helt svimfärdig nu, fast jag tog järntabletten :s märks att bebisen kräver allt mera näring. Får nästan lite dåligt samvete när jag känner mig såhär svag då jag inte ätit mera. Men har läst att allt det bebisen kräver, det tar den, så är nog ingen större fara. Är hellre svimfärdig än att bebisen ska vara hungrig. 
KAN INTE MATSALEN ÖPPNA NUU!? Ska vara kyckling á la Gran läste jag.. Mhhhm =)

Nä nu ska jag kolla facebook och lite sånt..
Saknar mitt hjärta <3

Hörs ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: