2010-06-10
14:40:09

Tjoho

Hejsan!

Nu har jag kommit hem från stan. Vart på norrstrand och kollat när eleverna tävlat osv. Sen gick jag och Mint till stan och köpte mjukglass. Somnade i bilen på väg hem.. Har jätte ont i magen, tror inte jag tål mjukglass ;'(
Även börjat ta pencillinet idag.. Hoppas det hjälper av medicinen för skulle egentligen ha kåvepenin men det var slut på apoteket så jag fick ticacillin eller nått sånt istället. Samma sm Tommy fick då han blev hundbiten i handen, men han tog dom aldrig. Men det gör jag, allt för bebisen <3 hur kan man älska nån som inte riktigt finns ute i världen? Det är otroligt :)

Ska lägga mig och mysa/vila med Astrid som ligger här på sängen nu.. Om ni undrar nått så ställ frågor, vad som helst :) eller om ni vill att jag ska berätta och skriva om något speciellt.

Hörs ♥
Postat av: Mint

Åhh nej! Mjukglass är gott ju :)

Sv: Joo tyvär lina, nu ska jag inte blogg nåt mer :(

2010-06-10 | 14:45:14
URL: http://mints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: