2010-06-29
12:07:52

Trött som fan

Hejsan!

Vi åkte till Gällivare inatt istället, Tommy sjukanmälde sig i måndags. Jag gjorde just lunch till han. Stekte korv som vi sen slängde för vi trodde den var gammal men jag såg efter att det är nästa månad den blir gammal. Så stekte jag köttbullar lite väl snabbt för det var brottom, så var dom frysta & kalla i mitten.. Men älskling vart mätt ändå sa han. Plus att mitt lila linne är typ svart för jag kramade han i hans jobbar-ovarall..

Åv vilken trevlig midsommar helg det var! På fredag morgon åkte vi till gammelstan på en kyrkmarknad med Tommys mammas familj och hennes mans familj från England. Sen åkte vi ut till havsbadet där Tommys pappa med vänner hade hyrt 2 stugor. Så satt vi ute & hade det trevligt, gick sen in på krogen, dom drack, självklart inte jag. Sen vart vi vittne till slaggis, en kille vart slagen medvetslös framför oss med glasflaskor, så gick Tommy, hans pappa å en annan vuxen man & pratade med dom som gjort det och deras kompisgäng så vart det tjaffs av dom jävlarna åxå. Fan vilka värkar jag fick av det..

Dagen efter var vi ute & rännde & sedan kom Danne, Linnea, Krull, Sara, Dg, och några till så gick vi in där på krogen igen senare på kvällen, men jag drack Cola & Linnea med för hon körde :) Så åkte vi hem med henne & Danne sen. Dagen efter åkte vi dit med Tommys mamma för att hämta bilen & Emil bjöd på mjukglass.

Väldigt intresseant detaljering av helgen, i know.. not.

Jag åker tåg här ifrån typ 06.44 på torsdag morgon för kl 11 kommer min social sekreterare jag haft typ hela livet och ska göra ett avslut på familjehems placeringen min. Jag är ju myndig & det så.

Men vi hörs, pusshej ♥
Postat av: Natalie[foto,vardag]

haha !!! <3 :D

2010-07-01 | 23:55:34
URL: http://nalleliespix.blogg.se/
Postat av: rosakaffekopp

kul att du hade en trevlig midsommar!

2010-07-05 | 01:59:42
URL: http://rosakaffekopp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: