2010-11-27
15:21:44

gäst bloggar



Hejsan alla, är inne på Linas användare efter som att jag håller på att fixa lite i hennes blogg design, så nu passar på att skriva ett inlägg också! :) 



Ska börja med att säga att det var jätte länge sen jag träffade Lina, förlägne sen enligt mig. Förr var vi med varandra jätte ofta men nu när skolan började om krockar det ofta med träning,skola,killen mm. Men ska verkligen försöka ta tag i det ! Efter som att Lina är en helt underbar person och även mamma!
kanske ska dra en snabb historia hur vi började prata också, haha det är nämligen så att både jag och Lina har kooikerhondje och det är en ganska ovanlig ras i Sverige så vi började prata efter som att vi har samma hundras och dom är också halvsyskon visade det sig efter ett tag=) 

sorry för det jätte konstiga inlägget men visste inte vad jag skulle skriva :) 
Mvh// Nalle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: