2010-09-07
03:42:25

Sen natt

Tjatja!

Jag är verkligen dålig på att skriva här i bloggen, jag vet! Men dom som inte har barn kan nog verkligen inte alls föreställa sig hur det är att ha en liten. När lillen sover & det finns tid så måste man försöka hinna med så mycket viktigare saker än att sitta vid datorn, nog för jag gör det ändå också, haha.

Klockan är typ 03.30 & jag borde verkligen somna om, det blir inte så mycket sömn alls för mig när Hannes vill äta med så korta mellanrum (börjar märkas på hans storlek, hehe). Sist vi var på bvc vägde han 60gram ifrån 5kg! Och nu vet jag inte, men tyngre & knubbigare har han hunnit bli. Jag har just matat honom & fått han att somna om i alla fall, den snörvel ungen.. Han är täppt i näsan & det är inte så roligt kan jag tänka mig. Hoppas det går över snart iallafall.

Nä imorgon ska jag försöka komma ihåg att fota honom & lägga in några bilder.

En bb-bild här tills vidare, ca 4 timmar efter förlossningen.

Vi hörs ♥

Postat av: Mint

naw va söta ni är! :D

och wow va stor Hannes är :)

2010-09-07 | 21:09:14
URL: http://mints.blogg.se/
Postat av: Mint

Sv: Sakna dej oxå :D

2010-09-07 | 22:10:32
URL: http://mints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: