2011-02-04
10:59:11

Magläge

Hejsan!
Det var jätte trevligt igår på Unga gruppen. Vi gjorde egna semlor, barnen lekte osv. Alla vart förtjusta i Hannes för han smajlade upp sig & flirtade in sig i alla. Smart taktik det där.
Just nu ligger han i babygymmet. Jag hinner bara lägga honom på rygg så vänder han sig på mage & tuggar på någon leksak. Nu la han ner huvudet & ser tv, säkert skönt att vila sådära.
Tommy började jobba i tisdags & dom på jobbet är glada att ha honom tillbaka sen han praktiserade av något slag i 2 månader. Jag är så glad för hans skull :)
För en stund sen åt Hannes ett helt mosat päron, utan skal. Även dom små bitarna. Han vart helt galen & ville ha mer haha. När Hannes börjar bli trött ska jag gå & lägga honom, så ska jag duscha sen diska lite innan Tommy slutar jobbet. Får se vad som händer idag, men vi ska nog bara ta det lugnt, kanske hälsa på uppe i Harrträsk hos hans pappa eller farmor.
Den här gången vi åkte buss fick vi sätta vagnen i bussen bagage utrymme så lillen fick sitta brevid mig i bussen. Varför har dom inte bilstol att låna ut till små bebisar i dom stora bussarna där man inte får ta in vagnen?


Postat av: nallelie

sv: hahha jooo x)

2011-02-10 | 10:58:49
URL: http://nalleliespix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: